fredag 22. mai 2009

Høns

Min bedre halvdel mener at jeg har nok med den høna jeg har(!?;), mens jeg drømmer om frittgående høner!
Vi har plassen, vi har rommet (må justeres noe for høner) og JEG har interessen..men altså: min bedre halvdel vil ikke!!!
Vil bare ha noen få....

Tenk å høre denne flotte klukkinga.......
tenk å hente sine egne egg hver dag...
roen.....
idyllen....mmmmm;)
Jeg romantiserer det sikkert, men jeg drømmer altså om det!!!!
Hva gjør jeg med det? Bare gir blaffen å kommer hjem med høner?


2 kommentarer:

  1. Hei, deler vi en drøm?
    Se viltogvakkert.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hvis du har lyst og plass til å ha høner..og DU tar ansvaret ..forstår jeg ikke hvorfor din bedre halvdel ikke vil.. han får jo gratis egg!! Kanskje han ikke liker klukkinga..hehe ;)Men de bedre halvdeler er ikke bestandig enkle å forstå seg på..

    SvarSlett