søndag 24. mai 2009

Sykling


Jeg har lenge latt meg fasinere (og irritere) av alle syklistene langs veiene, sent og tidlig!

Blir utrolig irritert av å skulle forsøke å kjøre forbi dem med bil der de ligger 5, 6, 10,15 osv i bredden..håpløst vanskelig å klare forbikjøringen og ikke minst: egoistisk av syklistene!


Hva får folk til å gå av hengslene etter å sykle seint og tidlig, sykle ritt og legge ned titalls tusener kroner og sluke mil etter mil i denne sporten??
Hva er det jeg ikke har skjønt, mens "ALLE" andre er med??


I dag var altså tiden inne til forsøke å forstå..skulle jeg bli like oppslukt som andre av dette fenomenet?

Konklusjon etter forsøket:
Oppdagelse av nye muskler i lårene
Skjønner hva krampe i lårene er
Formen er dårlig
Hvor mange spreke folk som fins
Sykkelsport er ikke for alle, Selv om det ser slik ut
Fortsatt like undrende til dem som lar seg sluke av denne sporten
Dette er ikke noe for meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar