mandag 6. juli 2009

Et par uker siden

Dette bildet ble tatt for et par uker siden, men Tusenfryden og Løytnantshjertet var på sitt aller vakreste
Slik er det ikke nå, men nå har annet kommet til i stedet;)
Jeg prøver stadig å få en hage som blomsterer fra vår til høst, og sakte men sikkert kommer jeg dit!En annen utfordring for en hage-hobbyist som meg, er at blomstene skal plantes etter høyde og farge..spennende!!-For jeg får en del stauder fra familie og venner, samt at jeg kjøper en del selv.
Da vi kjøpte huset vårt for 5 år siden, var hagen nærmest tom!-Men den er nå i ferd med å ta vår ønskede form..og snart kommer et nytt STORT bed i et av hagens hjørner;) Planen er å ha ROM i hagen, men fortsatt beholde en del plen. Dette fordi vi vil ha en brukshage for både små og STORE 2- og 4-beinte;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar