mandag 27. juli 2009

Får ikke sove...


Ble vekket av minstemann klokka 04:00. Han kom over i senga til mor og far..dette er slett ikke uvanlig, men nå i det siste har jeg hatt så lett sovehjerte..og våkner med èn gang og får ikke sove igjen. Greit det, kan man si, jeg har jo ferie..men dagene ruller uavhengig om mor har fått søvn eller ei di, unger og annet som krever sitt..så det er ikke bare å legge seg ned i tide og utide for en høneblund. Får ta det igjen når jeg blir gammel da kanskje..?
Dette var noen tanker en mandagsnatt. Nå må jeg gjøre som bildet over: legge meg å telle sauer;)

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Og mange takk for koselig kommentar hos meg!
    Så flott blogg du har:) Flotte oppussingsprosjekter du har foretatt, både senga og kommoden ble så lekkre! Tenk så lite som skal til for å forandre en ting fullstendig:)Og så er det gøy også!
    Ønsker deg en flott dag,og håper du får litt søvn også!

    SvarSlett