tirsdag 7. juli 2009

Frustrasjon og drømmer;)


Jeg har i "alle" år travet auksjoner og bruktmarkeder.
Vokste opp med en far som gjorde dette, etter hvert ble jeg med. Dette har altså bare vært en del av mitt liv så lenge jeg kan huske.
Men hva er jeg ute etter? Vakre ting og tang, bruksting jeg trenger der og da eller kan få bruk for senere, eller rett og slett GODE kjøp, ikke for videresalg men av egen interesse og benyttelse!
Gjenbruksbutikken her jeg bor har vært i "årevis". Her KUNNE man gjøre gode kjøp..trengte jeg feks noe til barna, gikk jeg dit først osv...men slik er det ikke lenger og blir det antakelig ikke på leeenge enda;/
Brukt ting og tang har dessverre blitt så dyrt at jeg like gjerne nå kan kjøpe nytt!
Samme pris, og det er ihvertfall ingen som har brukt det før meg!
Det er såååå synd at utviklingen, de siste år, har gått denne veien. Det fører til at ihvertfall JEG blir er en større forbruker..noe jeg ikke vil, men prisene på brukte ting og tang tvinger det fram!
Dette var min frustrasjon denne dagen;) (PS! Godt å lufte noen frustrerte tanker)
...men direkte pessimist blir jeg aldri..bare måtte få dette ut;)
Bildene over viser mine drømme- spisestuestoler..så; drømmene mine kan ingen ta fra meg, selv om virkeligheten er en annen;)
Ha en fin sommerdag folkens;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar