lørdag 15. august 2009

Familie, arvegods og Influensahysteri

Denne "saken" er også en av de mange ting jeg har arvet.
Jeg vet ingenting om den..ikke hvor gammel den er eller hvem som har laget den..etc..
Den som har laget denne har gjort seg flid
..og kanskje var det en gang en liten jente eller gutt, som ville med denne glassplaten vise sin mor og far hvor mye de betydde for vedkommende?
Det er så hyggelig med gamle ting og tang, for da kan man la tankene vandre og nærmest "se" hele handlingsløpet foran seg;)

Apropo familie..har en liten syk gutt hjemme i dag;/..det begynte i natt, med feber..å i dag: enda høyere feber og oppkast!!Kan formelig se influensa A`s små minigriser innta huset vårt.."total isolasjon i ukevis, sykehusinnleggelser og medias skremselspropaganda"
..ringte legevakten..ja, for lillegutt har jo også astma..det er bare å fòre på med stikkpiller og inhalatorer..se an formen...
Åh! Jeg er ikke hysterisk, vil ikke være det, skal ikke være det og bør ikke være det..
men hodet mitt spinner og virvler seg inn i alskens fantasier om at svineinfluensaen har innhenta også oss;/
Kanskje fantasiene og hysterien også er et symptom?;)

1 kommentar:

  1. Heisann!

    Så artig at du likte innlegget om utedoen!
    Jeg lurer på så mange ting....

    Innlegget ditt fikk meg også til å tenke på mitt innlegg "En far er god å ha". Han blir 95 til vinteren, en eldgammel mann. Men som alle oss andre, er han jo ikke mer enn i 20åra inni seg. Han hjelper til der han kan, kjører rundt i bilen sin, steller i haven og setter pris på besøk av sine to døtre.

    Håper sønnen din er frisk igjen over helga. TVI TVI

    SvarSlett