torsdag 22. oktober 2009

Høstvandring langs Mjøsa

I dag hadde jeg en kjempe-tur langs Mjøsa
..kun hundene og meg.

Jeg pleier ofte å gå her,
men ble RÅ-Inspirert av
Rabarbra og vanilje`s materialsanking;)
-Og måtte dit i dag!
Ikke noen bilder av "drivveden", lønnebladene, steinene og konglene
jeg fant her, men annet vakkert;)
Fantastiske farger, overskyet vær, men opphold og god temperatur;)

Det lille huset
 jeg har tatt bilde av har i alle disse årene jeg har gått akkurat her,
fascinert meg
..det er knøtt-lite (15 kvm?)
men har masse flotte detaljer!
-Selv strømtilkoblingene til ytterveggen er av den gamle sorten;)
Redigerer man bildene i svart/hvitt
har man med ett tatt en tidsreise 100 år tilbake;)
Heldigvis ser ut som eierne omsider har tenkt å pusse det opp..

8 kommentarer:

  1. hei,hei..

    å, for en flott tur du & hundene har hatt..Da regner jeg med at Leo "is back" :0) - etter inngrepet..
    Fantastiske bilder, helt eventyrlig...med det søte huset og fargene mmmmm....nyter virkelig det du deler med oss..
    Og så flott bloggen din har blitt, headeren ble jo superfin - flinking du!
    moaklem

    SvarSlett
  2. Hei.
    Flotte bilder og et søtt lite hus.

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder, og spennende detaljer. Nydelig farge på høstløvet.

    SvarSlett
  4. Kjempekoslig hus. Veldig bra om nokon vil ta vare på det ! Veldig fine høstbilder. Spennande med alt lauvet som ligg, her blåser det nemlig oftast vekk.... Å vasse i lauv blir ei sjeldan oppleving ! Fortsatt fin høst !!

    SvarSlett
  5. Nyyyydelege bilete av ein ordentleg haustnatur!
    Ha ein flott kveld:)
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  6. Flotte bilder og detaljer. Har forresten en utfordring hos meg jeg håper du tar:D Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  7. For en flott tur!!
    Nydleige bilder!

    SvarSlett
  8. Nå ble jeg riktig i det nostalgiske hjørne;) For et fint lite hus, også Mjøsa da;) Jeg er født på Gjøvik like i strandkanten så jeg har nok mjøsvatnet i blodet. Tusen takk for turen og for flotte bilder;) Klem fra meg!

    SvarSlett