onsdag 18. november 2009

Det 7. bildet i den 7. mappen

Fikk en utfordring av Hello house

Fant dette DÅRLIGE bildet av matauke småfuglene hadde på mitt fuglebrett forrige vinter

Dette er altså oppgaven:
1. Gå inn på mappa "Mine Bilder"

2. Velg den 4. eller 7. mappa

3. Finn frem det 4. eller 7. bilde

4. Sett inn bilde i et innlegg, og skriv litt om det

 5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer, og gi de beskjed om utfordringen

Velger å utfordre disse 5 flotte bloggerne:
Vet at denne utfordringen har gått en stund, så om dere har gjort dette før er det helt lov å slippe altså!
Lykke til!


3 kommentarer:

  1. Denne har jeg hatt:)
    Bilde ditt var da fint. Her slipper ikke novembersola taket, den skinner dag etter dag. Det nytes:)
    Ha en flott dag. Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Det var vel ikke noe dårlig bilde..
    synes det var helt fint jeg da:0)
    ..men masse snø var det! her er alt borte igjen...
    hos deg også..?
    ..fortsatt finfin kveld
    moaklem

    SvarSlett
  3. Jeg syntes bildet ditt var fint jeg også.
    Koselig med snø!
    Første gang jeg er innom her. Fin blogg!

    Klem

    SvarSlett