tirsdag 15. desember 2009

Juleønsker

Endelig på nett igjen..
Abstinenser?
Jepp;)
Har også de siste dagene klart å rote bort vårt digitale kamera
Stessa?
Jepp;)

Med både bursdag og juleforberedelser ble det kanskje litt mye,
men nå er det jul og juleønsker som gjelder.

Ønsker meg selvsagt nytt kamera;)
-Men det får jeg ikke på denne siden av året!

Vi ønsker oss flere deler til Gallery kaffeserviset,
som vi samler på


Min kjære skal få denne:

Både fordi han heter det og fordi den lukter friskt og godt;)

-Og han skal nok få vite kampen for å få tak i denne, når han har pakket den opp!
Distriktet rundt både med bil og i telefonen..
Utsolgt eller de fører den ikke
..men så kom jeg på at min svoger er jo ute å reiser..
her gjaldt det å kapre han akkurat i det døgnet han var borte..
-og det gikk!!
-Så han skaffet den i tax-free`en
Hva skulle man gjort uten snill familie;))



7 kommentarer:

  1. Så bra at du fikk tak i den da:) Greit med svoger som er på farten da:)
    Har masse ønsker jeg også....men så har Gubben funnet ut at i år, skal vi ikke gi hverandre gaver. Sukk...glad jeg har venninder og gavene fra de:)
    Kos deg i adventstiden, jeg skal på tur med Major:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hva gjør man ikke for disse våre kjære!!!
    Godt at det lyktes !Håper du også får det du ønsker deg! Jeg ønsker deg i hvert fall en koselig kveld! Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Her hos oss aner vi ikke hva vi skal gi hverandre, og egentlig er det ikke så farlig. Stilig med paryme med sitt eget navn på, og du har jo virkelig jobbet for å få tak i den. Vi kjøpte oss nytt kamera i sommer, et Nikon Coolpix. Det er hakket mer avansert enn det gamle, og ikke for avansert for meg som bruker. Anbefales.

    SvarSlett
  4. Der var du ja;) Og fin gave mannen din skal få:D Kos deg videre med juleforberedelser. Klem

    SvarSlett
  5. halloen kjære venn!
    ..så godt at du er på nett igjen!
    jeg trodde markeringen av dine flotte 40 i helgen
    ble "tøffere" enn antatt, tjihi :0)
    ..så du har klart og rote bort ditt kamera..og jeg har klart kunsten og ødelegge mitt..nå må det til reparasjon, sukk...
    den duften geir..er det han som også har den laila, etter sin mor, tro!!
    ..det var da godt du fikk tak i den da - etter mye intens jobbing!
    nå er det natta på a mor!! klemmingser fra meg!

    SvarSlett
  6. Høres ut som du har jobbet for å få tak i den :) Håper han blir glad for den!

    Ønskelister er jo kjekke å ha :) Mye å ha lyst på!

    Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. I år har det vore året for dei fornuftige presangane her hos min kjære og meg. Okey det og. I alle fall kjekkare å få ei gåve ein treng når det ikkje er så fullt i lommeboka, enn noko dyrt som eg kanskje hadde lyst på (nytt fotoapparat....)men som egf kan klara meg utan ei stund til !! Har nemlig ein veldig raus mann som må bremsast av og til.
    Ha det godt, og husk det viktigste er julekosen. Det er mykje som ikkje måååå gjerast !!

    SvarSlett