tirsdag 8. desember 2009

På denne dag

-I 1976 ga The Eagles 
ut et av de mest solgte album noensinne, 
Hotel California


 -I 1980 ble  John Lennon skutt og 
drept utenfor utenfor sitt hjem i New York. 


 -I 1832 ble Bjørnstjerne Bjørnson født 


-I 1918 ble Carsten Byhring født 


-I 1925 ble Sammy Davis Jr. født 


-I 1937 ble Arne Næss jr. født 


-I 1943 ble Jim Morrison, The doors født 


-I 1951 ble Jan Eggum født


Til sist og ikke like kjent

I 1969 ble denne dama født



Dagen i dag feires med 
innmelding i bloggedamer 40+ ;)
Familie og venner kommer til helga


Blomsterbukett på døra
=
rørt til tårer;)

Kilde: Wikipedia

12 kommentarer:

  1. Jeg kan anta at det er DEG som har bursdag idag? I så fall : Stor gratulasjon fra meg!

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Kom over siden din via en annen blogg... Her var det mye fint å se, mye variert og fine bilder. Hvis det stemmer? Gratulerer så masse med bursdagen :) ser ut som vi er født det samme året :) Jeg har en jule giveaway hos meg, og du er hjertlig velkommen til å være med :)
    Ønsker deg en fin fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei kjære du! Først en inderlig takk for din varmende kommentar! En vegg er borte, men livet går videre sin skjeve gang! Forøvrig tror jeg du må gratulereres, min sønn er også født 1969 så det er et fint årstall! Kos deg masse på bursdagen og igjen takk og klem!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med den store dagen!
    Ha en fin feiring sammen med familie og venner!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Gratuler så mye med dagen.
    Kos deg
    Klem

    SvarSlett
  6. hipp hurra for deg!
    40 år = flott! så fin du er på bildet, gøy og se...
    ha en riktig koselig feiring!
    mange,mange go`klemmer fra meg,( -68 modell...)

    SvarSlett
  7. Grattis med dagen og velkommen etter ;))))

    Må si du deler dag emd mange spennende og unike mennesker!

    GUndaM

    SvarSlett
  8. Du er i skikkelig godt selskap på dagen din, og hører absolutt hjemme der. ;-) Ha en nydelig dag og kos deg med alt godt! Klem på dagen fra Eirin!

    SvarSlett
  9. Hurra for deg:)) Masse gratulasjoner herfra:)) Du stiller i litt av en rekke med andre jubilanter:)

    Håper du har en toppers dag:) og velkommen etter:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med dagen i går! Jeg prøvde å komme inn til deg i går....men jeg fikk feil melding:( Håper du hadde en herlig dag og ser at du deler dagen din med mange flotte artister:D Ha en kjempe fin onsdag. Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Åååååå, no klarte eg å bli ein dag for seint ute.... (Blei ingen bloggdag i går.)MEN : GRATULERER SÅ MYKJE MED BURSDAGEN DIN. Håper du hadde ein riktig flott dag. Tenker på deg !!
    Ha det godt !!

    SvarSlett