fredag 28. august 2009

Hvordan velg rett hus?








Jeg sitter å titter på nett, på hus..og det er noe jeg gjør innimellom, fordi jeg syns det er så mange fine hus!..men èn ting jeg lurer på..hvordan klarer folk å bestemme seg for hvilket hus de skal bygge?Mulighetene er uendelige..hvit eller grå mur, stein,beiset eller malt tre, lerketre som blir vakrere med tiden, betong, funkishus, bondestil, danskehus, moderne, klassisk, 1, 1,5 eller 2 etasjer...etc,etc. Videre ville jeg tenkt..så det knaket..: tidløst, livsløpsstandard,passe til tomta, praktisk, nok rom..og hva den dagen ungene flytter ut?Er det for stort..ikke for lite...
NEI, Gudskjelov blir nok aldri dette noe jeg må ta stilling til, for vi kjøpte etter lommeboka..et uspennende 80-talls hus!..men det gjør nytta si og vi trives;)

1 kommentar:

  1. Vi bygget nylig hus, og det er vel til slutt pengene som avgjør hvilket hus det blir:-)

    SvarSlett