fredag 18. september 2009

Endelig helg

Så er nok en arbeidsuke over..tiden flyr!
Hadde tenkt å få gjort litt hjemmekontor i dag, men vet ikke helt om det går(!)..er nemlig så uendelig sliten!!
Jobber altfor mye ut fra min helsesituasjon!100% stilling, tre unger å følge opp, hus og hjem. Har i løpet av de siste 2 årene vært under utredning..har masse kroppslige smerter..rygg, hofter, setet, beina, skuldre,nakke etc..etc. Det føles bare helt håpløst til tider!! Slitasje i ryggraden og i hofter er påvist..bekkenløsning er også kjent
...men det er de vondtene som forflytter seg, skyter gjennom kroppen min (særlig de årstidene og det været det er mest av i dette landet), som gjør meg til tider TOM som det ikke finnes ut av!
Det føles fortvilende, og jeg syns jeg får lite forståelse for det..
Typiske kvinneplager? Ja, sikkert;/

Ungene er sendt i barnehage og på skole..har huset for meg selv..skal putte i meg noen smertestillende (noe jeg i utgangspunktet er skeptisk til), legge meg i den deilige senga mi å hoppe lett over jobb- og husoppgaver!

Dette ble skrevet ut fra der jeg er akkurat nå..jeg er IKKE en sytekopp, men egentlig et positivt menneske..og nå-tilstanden går over;)
-så ikke fortvil, kjære leser, jeg kommer sterkere tilbake;)
Ha en riktig fin helg!

4 kommentarer:

  1. Kjenner meg veldig igjen i situasjonen din :)

    Men ikke gi opp !! Prøv å hvile deg, ta et godt bad, gå tur og plei deg selv !

    Ha en så flott dag som du kan !! ;)

    klem Hilde :o)

    SvarSlett
  2. Ja jeg kjenner meg også igjen," kvinneplager"
    det er noe vi bare skal ha. Håper du får tatt en rolig dag og blås i hybelkaninene.
    Ha en avstressende helg !

    SvarSlett
  3. Dette kjenner jeg meg igjen i .
    En gang i blandt må vi ha lov å klage litt.
    Jeg synes det er beundringsverdig at dere klarer
    hus, hjem og barn pluss full stilling.
    Du bør vel forlange å bli tatt på alvor.
    Legene har wen tendens til å feie vekk slike ting, det er ikke intresant nok.
    Av en eller annen merkelig grunn blir menn tatt mer på alvor.
    Ta vare på deg selv.
    Du surte om hunden min . det er en blanding av cairn terier og dansk svensk gårdshund.
    Takk for hyggelig kommentar . Jeg har vært i kontakt med ergoterapaut i dag. Det er jo snakk om bare å bytte om så jeg får håpe det går fort
    Ha en så fin helg som du kan.
    Klem

    SvarSlett
  4. Uff stakkar deg. Du må ta godt vare på deg selv. Sliter selv med vondt i nakke og hodepine. Men det kommer visst av stress. Jeg stresser nok for mye. Men hva skal man gjøre da? Jeg er alenemamma, har full jobb, to hunder, hus, kjæreste osv. Heldigvis har jeg masse hjelp med barnevakt :)

    Ønsker deg en flott helg.

    Klemf ra meg..

    SvarSlett