lørdag 31. oktober 2009

Helg;)

Takker så mye for engasjerte kommentarer på mitt forrige innlegg! Dere er flotte!
Å lese er for meg en hobby(når jeg har tid da..men tar meg uansett tid;))
Krim leste jeg meg lei på..har lest "alt" av krim, men fikk metta mi av all elendigheten og det ene mer groteskt enn det andre;)
Nå er det "feelgood"-bøker det går i:)

I dag er det forberedelser til kveldens Halloween, for barna.
De gleder seg de, mens mor er sånn passelig fornøyd med "Amerikaniseringen"
som handelstanden adopterer for alt det den er verdt..
..men de har selvsagt min fulle forståelse for at
de syns det er morsom å kle seg ut, gå fra dør til dør å få godteri;)

I morgen tidlig går turen til fjells.
Skal besøke en venninne som har kjøpt seg en flott hytte i vårt barndomsrike;)

Legger ved et bilde av en liten takknemlig blomst.
Denne vokser faktisk NÅ i vannskorpa, mellom sand og stein!
Snakker om lite kravstor;)
Ønsker dere alle en fortsatt flott helg!

3 kommentarer:

  1. Fin liten blomst du har fanget der! Livsviljen er sterk hos noen av plantene våre og vi setter sånn pris på å se en liten fargeklatt i den kalde årstiden;) En riktig god helg til deg! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Herlig blomst. De er utrolig livsvillige ja. Her blomstrer fortsatt en del sommerblomster. Det har jo vært mange dager med frost....men noen av dem holder ut.

    SvarSlett
  3. For en skjønn blomst. Jeg har roser i full flor her ennå jeg, og en del sommerblomster. Jeg liker også veldig godt å lese, og er vel altetende. Som deg har jeg gått lei av krim, men jeg leser mye historiske romaner for tiden.

    Klem fra Lisemoren

    SvarSlett